obiekt

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy jest możliwość zamówienia posiłków wg wskazanej diety?

    Śniadanie serwujemy w formie bufety, dlatego wg nas poza pieczywem bezglutenowym, każdy znajdzie coś dla siebie. Na obiadokolacje przygotowywany jest jeden rodzaj potrawy dla wszystkich i nie realizujemy indywidualnych zamówień.

  • Jak należy dokonać rezerwacji?

    Aby dokonać rezerwacji, należy wysłać maila na adres gosciniec@rabe.pl lub wypełnić formularz kontaktowy. Mail powinien zawierać następujące informacje:

    • planowany termin pobytu
    • ilość osób oraz sugerowany rozmieszczenie w pokoju (np. małżeństwo + 2 dzieci, para, 2 osoby na oddzielnych łóżkach itp.)
    • numer telefonu kontaktowego

    W odpowiedzi otrzymacie Państwo potwierdzenie wstępnej rezerwacji oraz informację o wymaganej kwocie bezzwrotnego zadatku.
    Po otrzymaniu przelewu, rezerwacja jest aktywna.

  • Jak ustalić koszt pobytu?

    Koszt pobytu należy wyliczyć wg. cennika podane na stronie https://rabe.pl/

  • Jaka jest opłata za obiadokolację?

    W wysokim sezonie (wakacje, ferie, święta, długie weekendy) obiadokolacja jest w cenie pobytu.
    Poza wysokim sezonem obiadokolacja jest opcjonalna – można się na nią umawiać najpóźniej każdego dnia przy śniadaniu.
    Koszt:

    • dzieci do lat 3 – bezpłatnie
    • dzieci powyżej lat 3 – 20zł/porcja
    • dorośli – 30 zł/porcja
  • Czy śniadanie jest wliczone w cenę pokoju?

    Tak, w cenie noclegu wliczone jest śniadanie serwowane w postaci bufetu.

  • Czy jest dostępny czajnik, lodówka, aneks kuchenny?

    Do dyspozycji gości jest dostępna kuchnia w zakresie przygotowania wody, odgrzania szybkiego posiłku dla dziecka itp.
    W kuchni są szklanki oraz dostępna herbata i kawa.
    Ponadto dla pensjonariuszy przygotowana jest dedykowana lodówka.

  • Czy można samemu gotować posiłki?

    Niestety nie ma możliwości samodzielnego przygotowywania posiłków.

  • Czy można przyjechać ze zwierzętami?

    Ze względu zwierzęta przebywające w naszym gospodarstwie, niestety nie ma możliwości przyjazdu z pupilem.

  • Czy posiłki są wliczone w cenę ewentualnie czy można z nich zrezygnować i korzystać z kuchni u Państwa?

    Śniadanie wliczone jest w cenę pobytu, natomiast obiadokolacja w wysokim sezonie (wakacje, ferie, święta, długie weekendy) jest obligatoryjna.
    W sezonie niskim obiadokolacja jest opcjonalna opcjonalna i można ją zamawiać każdego dnia przy śniadaniu

  • Czy dysponują Państwo rowerami?

    Tak, dysponujemy rowerami do wypożyczenia.

  • Jak czasowo wychodzi wyjazd nad Solinę a jak w okolice Cisnej, Ustrzyk Górnych?

    Dojazd do Soliny, Cisnej, Ustrzyk Górnych zajmuje około 20-30 min jazdy samochodem (20-30 km).

  • Czy na wyposażeniu pensjonatu jest telewizor?

    Jest dostępny jeden, ogólnodostępny telewizor w salonie.

  • Czy jest u Was jakiś plac zabaw lub piaskownica?

    Tak, jest plac zabaw dla dzieci na zewnątrz oraz kącik maluch w środku.

  • Czy łazienki są wyposażone w prysznic, czy w wannę?

    W każdym pokoju jest łazienka wyposażona w kabinę prysznicową.

  • Czy jest dostępny internet bezprzewodowy WiFi?

    Tak, na terenie Gościńca dostępny jest internet bezprzewodowy.

  • Czy można zapłacić kartą?

    Niestety nie ma możliwości płatności kartą.

  • Czy zapewniacie ręczniki?

    Tak, w pokojach dostępne są po dwa ręczniki na osobę. Ręczniki wymieniamy na życzenie.

  • Czy śniadanie jest serwowane w konkretnych godzinach?

    Śniadanie serwowane jest w godzinach 8.30-9.30.

  • Czy są foteliki dla dzieci?

    Tak, są dostępne foteliki.

  • Czy można zorganizować we własnym zakresie ognisko?

    Tak, można bezpłatnie zarezerwować wiatę na ognisko.

  • Czy przy domu znajdują się miejsca parkingowe?

    Tak, parking jest bezpośrednio przed pensjonatem.

  • Jak wcześnie trzeba się umawiać na masaż, saunę?

    Gabinet masażu oraz sauna znajduje się w budynku pensjonatu, a rezerwację można dokonać na bieżąco z kilkugodzinnym wyprzedzeniem.